Idealne etui do HTC Bravo

Pokrowce i futerały do telefonów, smartfonów, netbooków oraz innych urządzeń GSM. Refleksje, spostrzeżenia i porady dotyczące poszczególnych producentów oraz konkretnych modeli.

Idealne etui do HTC Bravo

Postprzez justyna546 » 27 sierpnia 2014, o 10:24

Cześć :) Jestem tutaj nowa, z góry uprzedzam, że nie znam się na akcesoriach, na firnach produkujących te akcesoria i w związku z tym mogę zadawać banalne pytania ;) proszę o wyrozumiałość :D Moje pierwsze główne pytanie brzmi: Jaki powinnam kupić pokrowiec, żebym była zadowolona? :)
justyna546

Re: Idealne etui do HTC Bravo

Postprzez kordek22 » 29 sierpnia 2014, o 10:58

Hej! Kto pyta nie błądzi, a forum jest właśnie od tego by zadawać pytania i szukać na nie odpowiedzi. Odpowiadam więc: "Dobry" :D A tak na poważnie...jeśli szukasz dobrego pokrowca to raczej naszykuj się na spory wydatek. Z drugiej jednak strony wydaje mi sie, że nie warto tracić pieniędzy na jakieś tanie zamienniki, które wyglądają dobrze tylko na początku, a po tym szybciej się niszczą i nie spełniają swojej funkcji tak dobrze jak nieco droższe odpowiedniki. Kolejnym istotnym aspektem jest fakt, że do pełnej ochrony telefonu sam pokrowiec nie wystarczy, w pełni sprawdzi się z kolei połączenie pokrowiec + ewentualnie szkło lub folia ochronna - do wyboru, szkła są droższe, folie zdecydowanie tańsze, ale coś kosztem czegoś. Szkło to zawsze szkło, a folia mimo że tańsza i być może łatwiejsza w montażu, a już na pewno w demontażu to jednak nie ochroni wyświetlacza tak dobrze jak szkło.

Ogólnie skupiałbym się więc na pozyskaniu dobrego pokrowca i czegoś dodatkowego na wyświetlacz. Wszystko uwarunkowane jest jednak zasobnością Twojego portfela, ja jednak polecałbym zakup lepszych, a co za tym idzie takze droższych niestety akcesoriów. Ostateczny wybór należy do Ciebie.
Kornel "kordek22" Figiel
kordek22

Postprzez justyna546 » 29 sierpnia 2014, o 11:01